ד"ר אלרעי פרייס: "ההחלטה על הבוסטר הייתה שלנו, לא של הממשלה"

צבי טסלר 2 Comment on ד"ר אלרעי פרייס: "ההחלטה על הבוסטר הייתה שלנו, לא של הממשלה"

ראש שירותי בריאות הציבור חשפה על רקע המתקפה של ראש הממשלה כלפיה: "לא הממשלה החליטה על הבוסטר, זו הייתה החלטה שלנו"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס השתתפה היום בדיון ועדת חוקה של הכנסת והתייחסה במרומז למתקפה של ראש הממשלה בנט עליה ועל בכירי משרד הבריאות.

פרייס חשפה כי מי שהחליט על מתן מנת החיסון השלישית, היה הדרג המקצועי ולא הממשלה: "לא הממשלה החליטה על התו הירוק והצורך בבוסטר – אלא החלטה אפידמיולוגית לפי הנתונים שהמוגנות מהחיסון דועכת", אמרה פרייס.

עוד אמרה פרייס בדיון: "15-25 אחוז מההדבקות מתרחשות בתוך מקומות העבודה. אין לנו עניין להחיל תו ירוק איפה שאין בו צורך, מטרתו היא לא לכפות חיסונים אלא להפחית תחלואה".

יו"ר הוועדה, ח"כ גלעד קריב התייחס בפתח הישיבה לעימות בין ראש הממשלה לדרג המקצועי במשרד הבריאות: "כולנו חייבים להקפיד על שיח מכבד אבל חשוב לשמור על דיון פתוח שבו למומחים בשירות הציבורי מותר להגיד שהממשלה צריכה לפעול אחרת, וכל עוד זה בשפה ראויה גם לפוליטיקאים מותר להעלות קושיות ולומר התחושה שלי שפה לא קיבלתי את התשובות המתאימות".

במהלך הדיון, ביקש ח"כ אורי מקלב לחזק את ד"ר אלרעי פרייס על רקע המתקפה כלפיה: "אני מבקש לחזק אתכם מול דברי ראש הממשלה בנט נגדכם השבוע, גם אם יש ביקורת עדיין לא ראוי ולא מוצדק לעשות שיימינג כזה, אנחנו כולנו פה נציגי הציבור מחזקים אתכם כנגד מה שנעשה נגדכם"

‏יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ פינדרוס אמר: "בנט הזכיר לכולם את תקופתו כמדליף בקבינט, הוא שכח שהוא רה״מ שאמור לייצג גם אותם. אני מחזק את ראשי מערכת הבריאות וד"ר פרייס וקורא להם לא להתרגש, בנט לא מייצג אותם, לנו יש יותר מנדטים משלו".

ד"ר אלרעי פרייס ענתה: "התמיכה שלכם חשובה מאוד, אנשי משרד הבריאות עובדים בצורה מקצועית, כאשר חברי הועדה אומרים את זה, זה חשוב מאוד ומחזק את המקצועיות של עובדי משרד הבריאות".

ראש הממשלה, נפתלי בנט התייחס הבוקר טרם המראתו בחזור לישראל, לסערה שחוללו דבריו על בכירי משרד הבריאות והבהיר כי הוא "מכבד מאוד את מומחי משרד הבריאות ומוקיר את עבודתם המקצועית", אך הוסיף "הטלת עוד ועוד מגבלות גורפות על כלל אזרחי מדינת ישראל היא לא המדיניות של הממשלה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בנט סתם טיפש ושקרן!!!!

  2. 1

    שרון, לא נאה ללהג כל כך הרבה. שימרי על איפוק מקצועי ותפסיקי לנהל מלחמות אגו. לא הרופאים מחליטים. הם ממליצים. הקבינט מחליט על המדיניות ומתייעץ איתכם. קצת ענווה. עלה לך…